Marc i Mariona treballant a The Hipster Bus

No sóc una persona gaire xerraire, més aviat sóc tímida i reservada. És per això que em costa expressar-me, i més si es tracta del meu dia a dia o d’alguna cosa que forma part de mi.

Perquè la caravana no és un simple negoci que em permet guanyar-me les garrofes. Per mi va ser una gran troballa, que l’estimo i la cuido en la mesura del possible.

La passió pels clàssics i el vintage, entre altres, em fascina des de fa molt de temps. Sempre he intentat tenir cotxes, motos i bicis que fossin tot un clàssic. Em sento immortal i una peça més en la seva llarga història quan els condueixo.

La meva passió va començar quan vaig tenir una furgoneta Volkswagen de l’any 1968, i no he parat fins que a aconseguir una Vespa del 1962.

Des de sempre m’han fascinat les caravanes clàssiques, sempre havia somiat en tenir-ne una i poder viatjar, fins i tot viure-hi.
El somni de la meva vida és viure en una caravana dels anys 60 en algun racó de l’Émpordà.

Fa anys que em rondava pel cap muntar una botiga de roba handmade dins d’una caravana… Però els anys anaven passant i no em decidia.
Però una tarda de diumenge, desprès d’una marató de pel·lícules i sèries americanes, en Marc i jo preparàvem, com era habitual, unes delicioses creps de xocolata mentre imaginàvem la nostra vida dins una caravana viatjant arreu del món.

De cop ens vam quedar en silenci i ens vam mirar.
No m’ho podia creure! Vam pensar el mateix: muntar una creperia en una caravana.

I així va sorgir la idea. Des d’aquell moment ens vam posar a buscar caravanes com bojos, fins que la vam trobar. No ens conformàvem amb una caravana qualsevol, volíem que fos clàssica i dels anys 60. Sabíem molt bé el que buscàvem. Ens va costar moltíssim trobar-la, però quan la vam veure ens hi vam enamorar. Una Constructam Comet 5 del 66. Preciosa. No m’ho vaig pensar ni un segon, el dia següent ja la tenia a casa.

Després va començar la restauració interior i exterior. Tenia clar els valors que volia transmetre: esforç, proximitat, amor i, sobretot, creativitat. Penso que són els millors adjectius que ens defineixen. Esforç, perquè encara que no som professionals del sector, vam preferir que fossin les nostres pròpies mans les que s’encarreguessin de donar-li vida. Fugíem d’encarregar aquest treball a una altra persona i perdre l’essència que buscàvem. Proximitat, perquè tots els productes que utilitzem són de la nostra terra. Amor, perquè intentem donar el millor servei i que els nostres clients se sentin còmodes. I, per últim, creativitat, perquè sempre intentem anar un pas endavant. I així ha estat.

Actualment, disposem de 5 caravanes de La Creperie de Mariöne, dues d’elles són franquicies.

A més a més, juntament amb en Marc, hem iniciat altres projectes en el món dels foodtrucks clàssics, i disposem de peces úniques on oferim altres serveis que podeu trobar dins d’aquesta web.